.



KnowBe4 en Microsoft werken samen aan nieuwe Office-functionaliteit tegen phishing

knowbe4-microsoft-202407

De nieuwe Microsoft Ribbon Phish Alert Button (PAB) by KnowBe4 verbetert de beveiliging voor Outlook-gebruikers

KnowBe4, aanbieder van ’s werelds grootste platform voor security awareness en gesimuleerde phishing, kondigt de nieuwe Microsoft Ribbon Phish Alert Button (PAB) aan. Deze functionaliteit voor Outlook is ontwikkeld in samenwerking met Microsoft voor het verhogen van e-mailbeveiliging en het vereenvoudigen van het melden van phishing.

De nieuwe PAB van KnowBe4 is geïntegreerd in de Outlook Home-ribbon waardoor gebruikers met slechts één klik verdachte e-mails kunnen rapporteren, direct vanuit hun inbox. Omdat cybercriminelen steeds verfijnder te werk gaan met phishing, lopen organisaties een steeds groter risico. Medewerkers - de laatste verdedigingslinie tegen cyberdreigingen - spelen een belangrijke rol bij het identificeren en rapporteren van phishing.

De nieuwe PAB van KnowBe4 verandert de bestaande spam-rapportage van Microsoft in Outlook in een geavanceerde e-mail threat management-functie. Door nauwe samenwerking, biedt deze geïntegreerde functie een uniforme ervaring in de meeste Outlook-versies voor Windows, Mac en het web. De PAB is beschikbaar in Outlook 365, New Outlook for Windows en Outlook on the Web, inclusief Outlook Web Access (Exchange 2013, 2016 en 2019) en Outlook Web App (Microsoft 365). Hiermee kunnen medewerkers phishing gemakkelijk identificeren en rapporteren vanuit de vertrouwde interface van Outlook.

De samenwerking tussen KnowBe4 en Microsoft is het bewijs van de kracht van innovatie en teamwork bij het aanpakken van uitdagingen op het gebied van cyberbeveiliging. Met de nieuwe PAB kunnen organisaties een meer gestroomlijnde en effectieve aanpak van het bestrijden van phishing verwachten. Uiteindelijk levert dat voor alle medewerkers een veiligere digitale omgeving op.

KnowBe4’s PAB is erkend als de nummer één Outlook-add-in. De Microsoft Ribbon PAB stroomlijnt het rapportageproces en verbetert de compliance. Met de waarschuwingsknop reageren beveiligingsteams snel op gerapporteerde e-mails. Door een consistente en gebruiksvriendelijke ervaring neemt de kans op het detecteren en voorkomen van phishing toe.

“De samenwerking met Microsoft laat zien hoe belangrijk het is dat industrieën hun krachten bundelen bij het ontwikkelen van innovatieve threat management-tools om cyberaanvallen tegen te gaan,” zegt Stu Sjouwerman, CEO van KnowBe4. “Phishing blijft één van de grootste dreigingen waarmee organisaties vandaag de dag te maken hebben. Waakzame medewerkers zijn dus van groot belang. De PAB van KnowBe4 is een stap voorwaarts in het bevorderen van een sterke security culture in organisaties wereldwijd.”

Bezoek deze pagina of bekijk deze video voor meer informatie over de Microsoft Ribbon Phish Alert Button (PAB) by KnowBe4.

Meer over
Lees ook
Bijna twee derde van de security- en IT-leiders is wel eens in phishingmails getrapt

Bijna twee derde van de security- en IT-leiders is wel eens in phishingmails getrapt

Slechte wachtwoordhygiëne floreert: 68% van de IT-managers en eindgebruikers wereldwijd geeft toe systeemwachtwoorden te hergebruiken, zo blijkt uit Arctic Wolf 2024 Human Risk Behavior Report

Column Dr. Martin J. Krämer - KnowBe4

Column Dr. Martin J. Krämer - KnowBe4

U heeft ze misschien ook wel in uw inbox gehad: e-mails van vakantieaanbieders met een aanbod dat bijna te mooi lijkt om waar te zijn. Lang over het aanbod twijfelen is geen optie, want u moet zo snel als mogelijk reageren en uw gegevens delen om een aanbetaling te doen. Gezond scepticisme is hier op zijn plaats: als een aanbod bijna te mooi lijkt1

Platforms voor contentcreatie worden misbruikt om phishing-aanvallen uit te voeren

Platforms voor contentcreatie worden misbruikt om phishing-aanvallen uit te voeren

Onderzoekers van Barracuda hebben phishing-aanvallen ontdekt die misbruik maken van platforms voor contentcreatie en collaboration die veel worden gebruikt door scholen, grafisch ontwerpers en bedrijven. De contentcreatieplatforms hebben wereldwijd miljoenen gebruikers. De onderzoekers ontdekten dat aanvallers e-mails versturen vanaf deze platform1