Luteijnmedia mediapartner van OrangeCon.nl
Wat is dat en waarom doen we dat?
LuteijnMedia, eigenaar van onder andere InfoSecurityMagazine en ITchannelPRO, is mediapartner van OrangeCon.nl. Wat dat is en waarom dat gebeurt leggen we uit.
Voor elk van de titels van LuteijnMedia is er veel contact met de markt. Fabrikanten, wederverkopers en gebruikers zijn doelgroepen die we bedienen. Dat gaat op verschillende manieren, waarbij het informeren op websites zoals deze het meest in het oog springt.
Naast de online omgeving is er print, zijn er eigen evenementen en aanwezigheid op beurzen met een stand. Deze activiteiten zorgen voor een behoorlijke presence, zowel in Nederland als daarbuiten.
Mediapartnerships zijn een vijfde activiteit, maar het is wel iets anders. Wij stellen organisatoren in de gelegenheid ruchtbaarheid te geven aan hun eigen events. Lang niet ieder verzoek wordt gehonoreerd, want we stellen eisen.
OrangeCon heeft het profiel van een organisatie die wij graag helpen bekender te worden. Door dit artikel, de aankondiging van de conferentie en training op de kalenders wordt de zichtbaarheid uitgebreid naar delen van de markt waarmee men niet bekend is. Dat is echter een markt waar de interesse voor cybersecurity aanwezig is.
Heel simpel gezegd: wij leveren een bijdrage om vraag en aanbod bij elkaar te brengen. Dat doen we vandaag met dit artikel en door het herhalen van de drie redenen om naar OrangeCon te komen:
- Expand your knowledge in one of the trainings
- Meet old and new friends at our vibrant community villages
- Experience talks of the leading cybersecurity experts in The Netherlands
Meer over
Lees ook
Dynatrace introduceert nieuwe platforminnovaties rond AIOps, CSPM en Observability for Developers
Dynatrace, leider in observability, heeft tijdens zijn jaarlijkse Perform-event een reeks nieuwe platforminnovaties geïntroduceerd. Door deze innovaties kunnen klanten AI met vertrouwen omarmen, nieuwe inzichten uit data halen en hun bedrijfsgroei en veerkracht versterken.
Nieuw onderzoek KnowBe4: gemiddelde kosten van datalekken stijgen tot 4,88 miljoen dollar
De kosten van cyberaanvallen blijven stijgen, met een gemiddelde van 4,88 miljoen dollar voor een datalek in 2024. Dit blijkt uit nieuw onderzoek van KnowBe4, het cybersecurityplatform op het gebied van human risk management. Het rapport benadrukt de groeiende noodzaak voor bedrijven om hun cyberbeveiliging te versterken
Proofpoint leider in het 2025 Gartner Magic Quadrant Digital Communications Governance & Archiving Solutions
Per 9 januari 2025 heeft Proofpoint een algemene beoordeling van 4,7 uit 5 in de Enterprise Information Archiving-markt, op basis van 109 beoordelingen op Gartner Peer Insights™. Bekijk deze 5-sterren beoordelingen.